Decret 233/2024, del 5-6-2024, de modificació del Decret 530/2023, del 22-11-2023, d’aprovació del Reglament del Registre públic de les dades i els indicadors sobre la bretxa professional de gènere.
Índex
[Mostra/Amaga]La disposició transitòria del Decret 530/2023, del 22-11-2023, d’aprovació del Reglament del Registre públic de les dades i els indicadors sobre la bretxa professional de gènere estableix que el termini per registrar al Registre públic les dades i els indicadors sobre la bretxa professional de gènere corresponents a l’any 2023 es fixa entre el dia 1 de maig i el 30 de juny del 2024.
Atenent a la novetat de la mesura en relació amb les empreses -en especial les que tenen menys dimensió i recursos- que genera noves obligacions i representa una càrrega de feina addicional, i tenint en compte que és el primer any en què s’exigeix el dit registre;
Amb l’objectiu de facilitar l’adaptació de les empreses a la dita mesura, i amb la voluntat d’afavorir les condicions per generar les dades i els indicadors sol·licitats, s’ha considerat indicat atorgar un termini addicional a les empreses del país per registrar les dades i els indicadors sobre la bretxa professional de gènere.
D’acord amb les consideracions exposades, i a proposta de la Ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge, el Govern, en la sessió del 5 de juny del 2024, aprova aquest Decret amb el contingut següent:
Article únic
S’aprova el Decret 233/2024, del 5-6-2024, de modificació del Decret 530/2023, del 22-11-2023, d’aprovació del Reglament del Registre públic de les dades i els indicadors sobre la bretxa professional de gènere.
Article únic. Modificació de la disposició transitòria
Es modifica la disposició transitòria del Decret 530/2023, del 22-11-2023, d’aprovació del Reglament del Registre públic de les dades i els indicadors sobre la bretxa professional de gènere, que queda redactat com segueix:
“Disposició transitòria
El termini per registrar al Registre públic les dades i els indicadors sobre la bretxa professional de gènere corresponents a l’any 2023 es fixa entre el dia 1 de maig i el dia 31 de desembre del 2024. Excepcionalment i per a l’any 2024, les empreses de menys de 50 treballadors que no disposen de certificat digital poden registrar les dades manualment emplenant i imprimint els formularis de l’aplicació corresponent.”
Disposició final
Aquest Decret entra en vigor l’endemà de ser publicat al Butlletí Oficial del Principat d’Andorra.Cosa que es fa pública per a coneixement general.
Andorra la Vella, 5 de juny del 2024
P. d. Conxita Marsol Riart
Ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge
Ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge